loading...
معرفی برترین کتاب ها
علیرضا بازدید : 24 جمعه 31 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کتاب از دولت عشق اثر کاترین پاندر

معرفی کتاب صوتی از دولت عشق

کتاب  از دولت عشق اثری از کاترین پاندر به عنوان پیشگام شیوه تفکر مثبت شناخته می‌شود. پاندر در این اثر به معجزاتی که تحت تاثیر عشق الهی به وقوع پیوسته‌اند و زندگی را متحول و سعادتمند ساخته‌اند، اشاره می‌کند.

کاترین پاندر (Catherine Ponder) یکی از شناخته‌ شده‌ترین نویسندگانی است که به موضوع خوشبختی و کامیابی در زندگی بشر پرداخته است. «معجزه عشق»، «راه کامیابی خود را دوست بدارید»، «قدرت رستاخیز بخش عشق»، «شیوه ویژه عشق 1»، «شیوه ویژه عشق 2» و «از دولت عشق» عنوان‌هایی است که در این کتاب به چشم می‌خورد. همچنین پاندر نامه‌های آموزنده و جالبی را که دریافت کرده را به این اثر افزوده است.

توجه مدام به یک شی زیبا، تصویر ذهنی آن را می‌آفریند و آن تصویر از طریق شما و دیگران، وارد کار و فعالیت می‌شود تا زیبایی بیشتری برایتان بیافریند. مطلب مهم این است که دست به کاری بزنید که گام آغازین به سوی زیبایی محسوب می‌شود، حتی اگر گامی کوچک باشد. با این کار، زیبایی، برکت و فزونی می‌یابد. آن‌گاه شما قادر می‌شوید که زیبایی را برخیزانید و زنده کنید و زندگی و جهان‌تان را بستایید.

شما می‌توانید از دولت عشق (The prospering power of love) بهره‌مند شوید زیرا همه محبت و عشقی را که برای شفا و سلامت و توانگری و ثروت و شادمانی و سعادت نیاز دارید در باطن خود شماست. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خودتان است.

یکی از جامعه‌شناسان مشهور جهان در دانشگاه هاروارد قدرت محبت را مورد بررسی و پژوهش قرار داد و به این نتیجه رسید که: عشق را نیز مانند هر فضیلت دیگر، انسان می‌تواند آگاهانه ایجاد کند و بپروراند. برای رفع اختلاف زناشویی خود باید این عبارت را تکرار کنید: من از عشق الهی می‌خواهم که هم‌اکنون پیوند زناشویی ما را شفا بخشد.

یک خانم منشی که علاقمند بود کار جالب توجه و پر درآمدش را حفظ کند دریافت که باید بیاموزد چگونه با بدخلقی سر صبح رئیس‌اش کنار بیاید از قدرت کامیابی بخش محبت آگاه شد و به تکرار این عبارت پرداخت که: همه آدمیان تجلی عشق الهی هستند. پس من به جز عشق الهی با هیچ چیز دیگر نمی‌توانم روبرو شوم. برای حل مشکل مالی باید این عبارت تاکیدی را تکرار کنید: عشق الهی هم‌اکنون مرا توانگر و دولتمند می‌کند.

جملات برگزیده کتاب  از دولت عشق:

- قسمت کردن آنچه دارید با دیگران آغاز افزایش مالی است.
-
هر فرد که خوشبخت شود برای اطرافیانش خوشبختی می‌آورد.
-
هر گاه بدانی که مردمان عشقند، همه عوض خواهند شد ما نیز در چشم مردم عوض خواهیم شد.
-
زخم‌ها و آزارهای گذشته و حال را ببخشایید. فقط به خاطر خودتان. وگرنه روحتان می‌فرساید و به تباهی کشیده می‌شود.
-
دولت عشق یعنی احضار موهبت‌های جاودان زندگی، وظیفه شما، به شگفت آمدن از کار عشق نیست. تنها کاری که شما باید بکنید این است که دل و جرات نشان بدهید و عشق را از درون به بیرون بفرستید.
-
دلیل اینکه گاه مردم ما را می‌آزارند این است که روح آن‌ها توجه الهی و دعای خیر ما را می‌جوید، اگر برای آن‌ها برکت و آمرزش بطلبیم، دیگر آزارمان نمی‌دهند. از زندگی‌مان بیرون می‌روند و خیر و صلاحشان را جایی دیگر می‌یابند.
-
اگر به دیگری نفرت بورزید، با حلقه‌های کیهانی به او متصل می‌شوید و به بند او در می‌آیید. به اسارت زنجیری راستین، هر چند ذهنی به هر چه نفرت بورزید با طوقی کیهانی به بند او و اسارتش در می‌آیید. اگر در تمام دنیا تنها یک نفر باشد که به راستی از او خوشتان نیاید، همانا او کسی است که با حلقه‌ای محکم‌تر از فولاد، خود را به او وصل کرده‌اید.

در قسمت‌هایی از کتاب‌  از دولت عشق می‌خوانیم:

شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می‌توانیم در محبت شخصی و غیر شخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می‌توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانایی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی.

برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیر شخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آن‌ها سر و کار داریم، تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است:

من بدون هیچگونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچگونه وابستگی مرا دوست دارند.

آنچه که در زیر می‌خوانید نامه‌های اشخاصی است که یا در سخنرانی کاترین پاندر شرکت کرده‌اند یا کتاب وی را خوانده‌اند و این حقیقت را آزموده‌اند:

بانویی از اوهایو: هشت سال بود که در مدت مرخصی‌ام به علت مشکلات مالی به سفر نرفته بودم. تا این که تکرار این عبارت را آغاز کردم که: عشق الهی هم اکنون ثروت و شوکت می‌بخشد و به شیوه‌ای شکوهمند دولتمندم می‌کند.
چندی نگذشت که دوستی یک بلیط رفت و برگشت فلوریدا به من هدیه کرد. دوستی با من تماس گرفت و گفت برای ماموریتی اداری به فلوریدا می رود و از من دعوت کرد که همراهش بروم و در این مدت در آن هتل با او هم اتاق باشم. تنها پولی که من پرداختم برای غذا بود و این سفر را معجزه عشق الهی می‌دانم.

زن و شوهری از نیویورک: از روزی که کلام عشق الهی را تکرار کردیم چنان مشتری‌ها به فروشگاه مبل فروشی ما سرازیر شدند که مجبور شدیم کارمند تازه‌ای استخدام کنیم به راستی که از دولت عشق می توان دولتمند شد.

 

کتاب معجزه ی شکرگذاری

کتاب بابا لنگ دراز

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این وبلاگ جهت معرفی برترین و پرفروش ترین کتاب های روز خدمت کتابخوان های عزیز راه اندازی شده است امید است که از مطالب ما لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 4,927
  • بازدید کلی : 8,881